Saruhanlı Kışla mevkiinde yolda çalışma başladı

Saruhanlı Kışla mevkiinde yolda çalışma başladı

Reklam
Reklam

Kışla Mevkisindeki Yolda Çalışma Başladı.Saruhanlı Belediyesi, ilçedeki çiftçilerin üzüm hasat sezonunda arazilerine rahat ve güvenli bir şekilde ulaşım sağlayabilmesi için Saruhanlı Kışla mevkisindeki arazi yoluna malzeme sererek ıslah çalışmana başladı.Bölgede incelemelerde bulunan Saruhanlı Belediye Başkanı Zeki Bilgin, çalışmaların çiftçiler için hayırlı olmasını dileyerek, üreticilere bereketli mahsuller diledi.