Manisa'da gaziler günü kutlandı
19 Eylül Gaziler Günü münasebetiyle, Vali Yaşar Karadeniz ve protokolün katılımıyla Atatürk ve Milli Egemenlik Anıtına çelenk sunma programı gerçekleştirildi. Program sonrası
@ValiKaradeniz , Şehit ve Gazi Dernek başkanları ve temsilcilerini makamında ağırladı.