Havalar ısındıkça onlar daha çok susuyor

Havalar ısındıkça onlar daha çok susuyor

Reklam
Reklam

Havalar ısındıkça onlar daha çok susuyor.Akhisar Belediyesi,Kavurucu sıcaklarda, sokak canlıları  için koyduğu mama ve su kap sayısını arttırdı.boş kaplarını su ile doldurdu.
''Lütfen sizler de boş bulduğunuz kaplara öncelikle su, imkan dahilinde de mama bırakmaya özen gösterin''vatandaşlara çağrıda bulunan belediye yetkilileri,. İsteyen vatandaşlarımız belediyemizin Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne müracaat ederek bu kaplardan ücretsiz şekilde alabileceklerini  açıkladı.