Emniyet müdürü Karayel Kula ve Salihli bölge trafik istasyonlarını denetledi
İl Emniyet Müdürü Adnan KARAYEL, Kula ve Salihli Bölge Trafik İstasyonlarımızı ziyaret etti.Gerçekleştirilen ziyaretlerde, birimleri yerinde inceleyen Emniyet Müdürümüz, yürütülen hizmetlere ilişkin detaylı bilgi alarak mevcut çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu. İl Emniyet Müdürü, personele başarılar diledi.