Başkan da vatandaşlarla birlikte izledi
Akhisar Belediyesi tarafından başlatılan açık hava yaz konserleri olanca hızıyla sürüyor
Akhisar Belediyesi tarafından başlatılan açık hava yaz konserleri olanca hızıyla sürüyor.Vatandaşların müzik ziyafetine Akhisar Belediye Başkanı Besim Dutlulu'da ortak oldu.Çocuklarıyla vatandaşlarla birlikte Gölette düzenlenen açık hava konseri izleyen Dutlulu''Amacımız vatandaşlarımızı belediye çalışmalarına ortak etmek,katkılarını,görüşlerini,önerilerini almak.''dedi.