Alaşehir Belediyesi yangında zarar görenler vatandaşlar için kampanya düzenledi
Alaşehir Belediyesi yangında zarar görenler vatandaşlar için kampanya düzenledi
Alaşehir Belediyesi, yangından zarar gören vatandaşlar için kampanya başlattı.Alaşehir Belediyesi fecebook sayfasında yer alan haberde tüm alaşehirliler çağrıda bulundu.Belediye tarafından başlatıln ve vatandaşların katılımı çağrısı yapılan kampanya şöyle:''Ülkemizin bir çok noktasında çıkan yangınlarda zarar gören vatandaşlarımıza yardım edebilmek için ihtiyaçları olan; kullanılmamış battaniye, kıyafet (iç çamaşırı,t-shirt, şort ve eşofman altı) kedi ve köpek mamalarını Cumhuriyet Meydanındaki Zabıta Karakoluna bırakabilirsiniz. Yaralarımızı birlikte saracağız..''