Akhisar belediyesinden'bir kap su,bir kap mama' çağrısı
Akhisar Belediyesinden vatandaşlara 'Bir kap su,bir kap mama'' çağrısı
Akhisar Belediyesinden vatandaşlara 'Bir kap su,bir kap mama'' çağrısı. Manisa'nın CHP'li Akhisar Belediyesi sokak hayvanlarını unutmadı.Belediye Fecebook sayfasında 'Bir kap su,bir kap mama' çağrısı yayılandı. Belediyenin yayınlanan çağrısında'''Hava sıcaklıklarının yükseldiği bugünlerde sokaktaki sevimli dostlarımızın suya ve mamaya her zamankinden daha çok ihtiyaçları var. Lütfen duyarlı olalım '' ifadeleri yer aldı.