23 nisan'da çelenk tartışması
23 nisan'da çelenk tartışması
Emniyet Müdür Yardımcısı Kenan Akgöllü, Valilik Kararının dışında 23 nisanda Cumhuriyet Anıtına çelenk bırakan Manisa Baro Başkanı Ali Arslan’auyardı.Akgöllü '' Başkanım çelenginizi koydunuz, fotoğraflarınızı sosyal medyanızdan paylaştınız şimdi sıra koyduğunuz çelengi yerinden alarak kurumunuza götürmek. Eğer siz götürmek istemezseniz biz çelenginizi buradan alır Emniyet Müdürlüğümüzde güvenli bir şekilde misafir ederiz” dedi. Baro Başkanı Arslan da "Bugün milli bayram çocuklarımız gelemese de biz çelengimiz ile onları temsil etmek gurur duyarız. Eğer bir ceza yazacaksanız yazabilirsiniz ancak biz çelengi buradan kaldırmayacağız. Kaldıracaksanız hiç olmazsa gün boyu kalırsa seviniriz" diye karşılık verdi. Valiliğin çelenk bırakmama kararına aykırı davranan bir başka STK ise Eğitim-İş Manisa Şube Başkanı Zeki Dirlikli, Şube sekreteri Metin Tamtekin bıraktığı çelenk oldu. Emniyet birimleri Eğitim-İş yöneticilerine de aynı uyarıda bulundu. Sendika yetkilileri, çelenklerini Cumhuriyet Anıtından kaldırdı.